امسال هم هر جوری بود تمومید!


بروبچه های سوم ادبیات

خاطرات.شیرین کاریای ما

                       به نام حضرت دوست

                          که هرچه داریم از اوست

(تقدیم به همه دوستام که هیچوقت نتونستم بهشون بگم چقدر دوستشون دارم)

بازم سلام.

امروز روز آخر مدرسه بود.می دونید؟ من خیلی خوشحالم.آخه قراره دیپلم بگیریم.

دیگه هر جا خواستیم فرم ثبت نام پر کنیم آخرین مدرکمونو میزنیم دیپلم

هرچند بماند که تا گرفتن این مدرک مهم و حیاتی حداقل تا شهریورو راه مونده.  

ولی باید بگم که امسال اونطور که انتظار میرفت نبود.سال تحصیلی قشنگی نبود خیلی هامون عین بچه ها قهر کردیم (حتی خود من) خیلی هامون نتونستیم اون انتظاری که از درس خوندن داشتیم رو برآورده کنیم و چندتا  خاطره ناخوشایند دیگه که دلم نمیخواد یادم بیاد.ولی هرچی بود تموم شد.البته من میگم، ولی شما باور نکنید.از 4 تیر بازم در خدمت بروبچ هستیم. 

چقدر همه مون همیشه واسه روز آخر انتظار میکشیم و بعد وقتی تموم میشه میگیم: 

                                چه حیف شد !!!!! 

نویسنده اش:زینب



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت1:14---29 خرداد 1390
من نظرمو گفتم نظر اونم کاملا محترمه ماکه جای اون نیستیم شایدازدید اون اینجوری بوده به نظرمن حتی بدیاش مفیدبود و باعث شدبزرگ بشیم

......
ساعت18:35---28 خرداد 1390
اسما جواب این بشر رو بده
نه بگو سال خوبی بود و از این چرت و پرت ها


اسما
ساعت17:28---28 خرداد 1390
بچه ها اینطوری نگیدسال خوبی بود نه فقط باخوبیاش بلکه با سختیاش قشنگ بود ادم بایدسعی کنه اگه 1 درصد خوبی هست اونا ببینه و چشمشو رو99درصد دیگه ببنده

........
ساعت9:33---28 خرداد 1390
میخوام جوابتو بدم: اگه خیلی دوسش داری وبراش حاضری همه کار بکنی برو به پاش بیفت والتماس کن یا اون نفر اصلا لیاقت تو رو نداره و داره ناز میکنه وخیلی.......... هس. اطرافیان نباید اصلا دخالت کنند و به اونا چه؟؟؟؟؟؟
درضمن به جای نقطه چین یه چیز دیگه بذار چون نقطه چین ماله منه


...................
ساعت15:21---27 خرداد 1390
من یه سوال برام پیش اومده اگه یه نفرتوی بایه نفردیگه قهره یکی ازاون دونفرتمام تلاشش روبکنه ولی اون یکی قبول نکنه اون یکی وظیفش چیه؟اطرافیان وظیفشون چیه؟؟؟؟

........
ساعت18:54---26 خرداد 1390
خوبه خودت هم قبول داری اونم شدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,ساعت 17:57 توسط دوستان|


آخرين مطالب
» پایان مدرسه
» کوروش
» به بهانه آپدیت
» شهریار
» هـــــــــــــورا
» دوباره سلام
» به نام خدای مهربون
» یه شعر و چندتا حرف کوچولو
» یه شعر از مولانا
» طنز
» بخند
» بچها سلام
» مهربانترین خدا
» الا بذکر الله
» شعر سهراب سپهری به سبک دهه 90-80 (نامردین اگه نظر ندین)
» یادش بخیر!
» امسال هم هر جوری بود تمومید!
» تمومید !
» اولین پست من
» موتور
Design By : Pichak